آموزشگاه آرایشگری زنانه با ۴۰ مدرک بین المللی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه با ۴۰ مدرک بین المللی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده در غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده با بیش از ۳۰ سال سابقه آموزشی و آموزشگاه داری یکی از آموزشگاه های معروف زنانه تهران میباشد این آموزشگاه با در اختیار داشتن مربیان حرفه ای و مورد تایید ریاست اموزشگاه با بیش از 40 مدرک بین المللی ، بهترین اموزش ها را به صورت اصولی به هنرجویان آموزش میدهد و هدف اصلی ورود به بازار کار بلافاصله بعد از آموزش میباشد.

چرا آموزشگاه سیمای درخشنده؟؟!!

-اگر میخواهید به خارج از کشور مهاجرت کنید.
-اگر میخواهید مدرک آرایشگری زنانه بگیرید.
-اگر میخواهید سالن آرایشی افتتاح کنید.
-اگر میخواهید دیپلم آرایشگری بگیرید .
اگر حرفه ای را یکبار برای همیشه میخواهید یاد بگیرید.
اگر میخواهید بلافاصله بعد از آموزش وارد بازار کار شوید.

با آموزشگاه ما تماس بگیرید .

آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده برای بطرف کردن موانع موجود در مسیر آموزش دوره های آرایشگری مختلف ، دوره های ویژه بازار کار را با شرایط ویژه و با هزینه مناسب برگزار میکنید. آموزش هایی که در آرایشگاه ها یا در ورکشاپ ها و دیگر مکانها به جز آموزشگاه آموزش داده میشوند استاندارد نیستند و کارآموز همیشه با آموزش دهنده به مشکل بر میخورد و فرد توانایی های علمی و عملی لازم را در این چنین محیط هایی کسب نمیکند. ضمنا هزینه بسیار زیادی دریافت میکنند به همین خاطر اموزشگاه ها بهترین مکان برای کارآموز میباشد .

آموزشگاه آرایشگری ، آموزش رنگ و مش ، دوره رنگ مو ، دوره آرایشگری ، ورکشاپ آرایشگری

چرا در آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده آموزش ببینیم؟

داشتن اساتید با تجربه و حرفه ای
برگزاری کلاس ها در ۷ روز هفته حتی تعطیلات
صدور مدرک رسمی با استاندارد فنی حرفه ای
آموزش ویژه بازار کار
دارای کلاس های مجهز به تجهیزات آموزشی نوین
راهنمایی و مشاوره برای اخذ مجوز آرایشگری
شرایط نقد و اقساط برای هنرجو
پشتیبانی نامحدود

دوره های آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده

آموزشگاه آرایشگری زنانه شامل دوره های مختلفی میباشد که تمام این دوره ها مخصوص بانوان میباشد این دوره ها تخصصی میباشند و میتوان بعد از آموزش به صورت تخصصی یک حرفه را پیش برد. دوره های پرکاربرد و پرطرفدار آموزشی عبارتند از: دوره میکروپیگمنتیشن ، دوره رنگ و مش ، دوره گریم و میکاپ ، دوره کاشت ناخن ، دوره کوپ و کوتاهی مو ، دوره آرایش و پیرایش زنانه ، دوره پاکسازی و مراقبت پوست. ضمنا برای بیشتر این آموزش ها چند تا مدرک مرتبط همدیگر صادر میشود.

دوره کاشت ناخن ، کلاس کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ، آموزشگاه کاشت ناخن

 آموزشگاه آرایشگری

دوره های زیبایی و مراقبت مو

یک آرایشگر زنانه خوب و حرفه ای باید لاین های زیبایی مورد علاقه خود را به صورت تخصصی و حرفه ای یاد بگیرد. تمام لاین های آرایشگری روز به روز پرطرفدار میشوند و برای تمامی لاین ها مشتری هست . اکثر مشتریها چندین خدمات را یکجا میخواهند مثلا یک مشتری برای برای کوتاهی مو به سال مراجعه میکند بعد از کوتاهی مو یا با پیشنهاد شما یا با تشخیص خودش درخواست رنگ کردن موهای خود میکندو یک براشینگ مو هم باید انجام دهد. بعد از آن به احتمال خیلی زیاد اصلاح ابرو و صورت بخواهد. با این اوصاف شما چند ساعت وقتتون را صرف یک مشتری کردید و کلی هزینه دستمزد از مشتری  گرقتید. پس لازمه یاد گرفتن اکثر حرفه های مو برای یک ارایشگر لازم است . در این میان مشتری مداری را در نظر داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری ، آموزش رنگ و مش ، دوره آرایشگری ، کلاس آرایشگری ، بالیاژ مو
دوره بالیاژ مو

اگر میخواهید آرایشگاه برای خود باز کنید بهتر است لاین های ستاره دار به ترتیب تعداد ستاره های اولویت دار آموزش ببینید ولی اگر علاقه به دیگر آموزش ها دارید میتوانید در آموزش های جداگانه ثبت نام کنید (در کل برای مشاوره رایگان بیشتر میتوانید به آموزشگاه مراجعه کنید) :

  • آموزش آرایش و پیرایش***
  • آموزش کوتاهی مو**
  • آموزش رنگ مو**
  • آموزش شینیون مو**
  • آموزش بافت مو*
  • آموزش براشینگ مو**
  • آموزش کوتاهی ژورنالی**
  • آموزش پیرایشگر کودک*
  • آموزش کراتینه مو*
  • آموزش اکستنشن مو*

 آموزشگاه آرایشگری

دوره خدمات گریم و میکاپ

دوره گریم و میکاپ برای آرایشگری که میخواهد سالن باز کند جز آموزش های واجب و اساسی آرایشگر یا صاحب سالن است. گریم و میکاپ میتواند آرایشگاه را در از لحاظ مالی ساپورت کند مخصوصا در ایام جشن ها و عروسی ها . یک حرفه پول داری است. یک آرایشگاه، با کیفیت حرفه گریم و میکاپ خوب خود میتواند کیفیت کار رشته های دیگر آرایشگاه  را به مردم بشناساند. یعنی گریم و میکاپ چشم آرایشگاه است. اگر خودتان میخواهید حرفه گریم و میکاپ یاد بگیرید چه بهتر، ولی اگر مشغله کاری تان تو آرایشگاه زیاد است و به این حرفه نمیرسید یک میکاپ آرتیست خوب برای آرایشگاه خود استخدام کنید .

با ثبت نام در رشته میکاپ زنانه ، 4 عدد مدرک بین المللی فنی حرفه ای مرتبط با این رشته را دریافت خواهید کرد.

  • دوره آموزش آرایشگر عروس
  • دوره آموزش آرایش صورت
  • دوره آموزش گریم کودک
  • دوره آموزش خودآرایی
آموزش میکاپ ، آموزش گریم ، آموزش آرایشگری ، دوره میکاپ ، دوره آرایشگری

دوره های پرطرفدار آموزشگاه آرایشگری زنانه

در صورتی که نمیدانید کدام رشته آرایشگری زنانه بین کارآموزان، پرطرفدارترین است و مشتری زیادی دارد با ما باشید تا راهنمایی تان کنیم . به نظر ما هر رشته ای را که انتخاب کنید اگر علاقه داشته و تو یادگیری و پیشرفت در آن بکوشید مطمئنا و همیشه اپدیت باشید آن حرفه برای شما پر مشتری خواهد بود حالا فرقی نمیکند چه رشته باشد . از اکستنشن مو و مژه گرفته تا کاشت ناخن و …

دکلره کامل مو ، آموزش آرایشگری، آموزشگاه آرایشگری ، آموزش ارایشگری

لیست رشته های پرطرفدار آرایشگری همراه با هزینه ثبت نام 99

دوره رنگ مو: 3.000.000 تومان
دوره پاکسازی و مراقبت پوست: 900.000 تومان
دوره کاشت ناخن:1.500.000 تومان
دوره آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ): 3.000.000 تومان

برای اطلاع از هزینه های ثبت نامی سال جدید تماس بگیرید چون این صفحه سال ۹۹ ویرایش شده است.

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره خدمات ناخن

حرفه خدمات ناخن که در چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرده است مشتری های زیادی دارد با اموزش این رشته و با پشتکار میتونید به نسبت مکان تان بهترین شغل را داشته باشید فرقی نمیکند چه در سالن کار کنید و چه در آرایشگاه . بهر حال ارائه خدمات در سالن یا آموزشگاه  مشتری و اعتبار زیادی به شما میدهد. کاشت ناخن بر خلاف چند تا رشته دیگر رشته ها به لوازم خالصی نیاز دارد . یک و میز و چند صندلی برای شما کافی است میتوانید در یک سالن زیبایی یک اتاق یا میز اجاره کنید و با لوازمی که دارید کارتان را شروع کنیبد . میتوانید هنرجو ثبت نام کنید و آموزش و دهید و دیگر خدماتتان را گسترش دهید. سعی کنید در سمینارها ، گردهمآیی ها و آموزش های پیشرفته و جدید کاشت ناخن شرکت کنید که در پیشرفت شما تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت .

گردهمایی کاشت ناخن ، سمینار کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ، آموزشگاه کاشت ناخن ، دوره کاشت ناخن

با شرکت در این دوره ، کاشت ناخن را از صفر تا صد آموزش خواهید دید و در صورت تمایل به دریافت مدرک فنی حرفه ای ، مدرک آرایشگر ناخن برایتان ارائه خواهد شد .

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره زیبایی و مراقبت پوست و مو

شغل های مربوط به مراقبت و زیبایی پوست، روز به روز در حال پر رونق تر شدن میباشد. شما اگر به یک سالن زیبایی مراجعه کنید میبینید که خدمات پاکسازی و مراقبت پوست که سطح وسیعی از آرایشگری را در بر میگیرد همیشه دارای مشتری است . خدمات آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) که شامل انواع هاشور ابرو و لب و چشم میباشد در سطح وسیعی بین خانم ها رونق دارد. شاید کمتر خانمی را دیده باشید که هاشور ابرو را نشناسد. یا اصلاح ابرو و صورت شامل همه خانم ها میشود . اکثر دختر خانم ها حتی شده یک طرح  تاتو بدن را در بدن خود حکاکی میکنند. که این حرفه هم در حال گسترش میباشد .  لیفت و لمینت مژه تازه گیها در حال پر رونق شدن میباشد و بدون اکستنشن  (اضافه کردن) چیزی به مژه ابرو های بلند و فردار و زیبا خواهید داشت و دیگر رشته ها .

  1.  آموزش پاکسازی پوست
  2. آموزش اپیلاسیون
  3. آموزش طراحی با حنا
  4. آموزش اصلاح ابرو
  5. آموزش لیفت و لمینت
  6. آموزش میکروپیگمنتیشن
  7. آموزش میکروبلیدنیگ
  8. آموزش تاتو بدن

شهریه ثبت نام دوره ها چقدر است ؟

شهریه دوره ها در متن این صفحه گنجانده شده است ولی برای اطلاع از شهرپه بروز تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید .

شرایط پرداخت هزینه آموزش چگونه است؟

درصورتی که کارآموز توان پرداخت نقدی شهریه دوره را به صورت یکجا ندارد شهریه دوره ها طی چندین قسط دریافت می گردد.

هزینه تهیه لوازم آموزشی هنرجویان چگونه است؟

تقریبا تمام لوازم اموزشی مورد نیاز هنرجو را خود آموزشگاه تهیه کرده است و به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار میگیرد. در این میان

من مبتدی هستم از کدام دوره آموزش را شروع کنم؟

این مورد به علاقه و هدف و… شما بستگی دارد با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

کدام حرفه آرایشگری بازار کار خوبی دارد؟

همه حرفه ها اگر به با علاقه صورت تخصصی ادامه پیدا کند بازار کار خوبی ایجاد برای هنرجو ایجاد میکند. دوره رنگ و مش ، دوره پاکسازی پوست ، دوره کاشت ناخن ، دوره میکروپیگمنتیشن ، کارآموز زیادی دارند قطعا از بازار کار خوبی در ایران برخوردار هستند.

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران برای گزراندن دوره های صفر تا صد آموزش رنگ و مش با مدرک فی حرفه ای

مسلما شما که وارد این صفحه شده اید یکی از طرفداران یادگیری رنگ و مش یا به عبارتی کاربامواد هستید. رنگ و مش یکی از پرطرفدارترین خدمات مو و زیبایی میباشد چون درآمد خوبی دارد و همچنین بعد از هر رنگ مو اعتماد به نفس شما بیشتر میشود و از اینکه موها را به زیبایی رنگ میکنید به خود میبالید و از شغل تان خوشتان میاد.

رنگ کردن موو صافی و احیاء موهای آسیب دیده مشتری یکی از خدمات VIP آرایشگاه های زنانه محسوب میشود. دوره تخصصی رنگ و مش علاوه بر آموزش صفرتاصد کاربامواد، برای افزایش مهارت کاراموزان و همچنین روش جذب مشتری می باشد. این دوره به صورت کامل توسط بهترین مدرسان کاربامواد آموزشگاه ها تدریس میشود.

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

آموزشگاه رنگ و مش دوبانو غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه تخصصی دوبانو در تهران با مدیرت سرکار خانم فرحزادی یکی از بهترین مراکز آموزش رنگ و مش در غرب تهران میباشد. دوره تخصصی صفر تا صد رنگ و مش شما را برای ورود به بازار کار طراحی شده است و شامل انواع خدمات کاربامواد (کراتینه و احیاء موهای آسیب دیده، رنگ کردن انواع مو در هر رنگ و با هر موادی) است.

آدرس آموزشگاه دو بانو

تلفن ثابت : ۰۲۱ – ۴۴۰۴۸۶۳۵ == ۵۲۵۲-۵۸۲-۰۹۳۹

آدرس آموزشگاه  : غرب تهران، صادقیه، ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرق ، روبروی آموزش و پرورش، جنب بانک ملت، ساختمان بلوط -طبقه ۴ ، واحد ۴۴

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش سیمای ماندگار غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار یکی از آموزشگاه های پرهنرجوی شغل رنگ مو میباشد. حتما میپرسید چرا؟ اولا این آموزشگاه تخصص کاربامواد را تدریس میکند. دوما مدیریت آموزشگاه سرکار خانم جعفریانی، استاد آرایش و زیبایی در دانشکده فنی حرفه ای میباشد. سوما این آموزشگاه دارنده لاینسس های مختلف رنگ مو در سطح جهانی از کشورهای مختلف مخصوصا آمریکا و انگلیس است. در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار که سابقه 20ساله دارد مشکل مدلینگ در طول دوره را نخواهید داشت. چون آموزشگاهی مجهز است دارای دو دپارتمان مجزا سالن زیبایی و آموزشگاه مراقبت و زیبایی میباشد.

آموزشگاه رنگ و مش سیمای ماندگار

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه آرایشگری : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

آموزشگاه حرفه ای رنگ و مش سیمای درخشنده غرب تهران

آموزشگاه سیمای درخشنده را میتوان بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران نام برد. این مرکز آموزش آرایشگری هم جز سه تا از برترین آموزشگاه های های تهران است . در مورد کیفیت آموزش های این مرکز هم مثل دیگر آموزشگاه های بالا شک نکنید. تکنیک های خاص آموزشی و تضمین یادگیری دوره و سابقه درخشان این مرکز مخصوصا مصاحبه ای که چند سال پیش در صدا و سیما داشته اند و همچنین آزمونگر بودن مدیریت آموزش و برگزاری دوره ها در آموزشگاه سیمای درخشنده مزید بر علت انتخاب این آموزشگاه میباشد.

آموزشگاه رنگ و مش سیمای درخشنده

تلفن های تماس۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱      ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – ستارخان – داخل خیابان شادمهر (شادمان) – نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت) – سمت چپ – پلاک ۲۳۳

نحوه برگزاری دوره رنگ و مش

سرفصل های دوره رنگ و مش

سرفصل های دوره رنگ و مش زیاد میباشند و مخصوصا تکنیک هایی که برای رنگ کردن موها استفاده میشود و فوت و فن های رنگ مو ، که در زیر به چند تا از سرفصل های این دوره میپردازیم.

  • شناخت رنگ ها و ترکیب آنها
  • کاتالوگ خوانی رنگ ها
  • آشنایی و کاربرد واریانسیون ها، خنثی کننده ها، اکسیدان ها، دکو کرم، ریموور ها …
  • تکنیک های حمام رنگ، شامپوشیمیایی، پیگمنت تراپی، وزن دادن به مو، تثبیت رنگ و دوام رنگ و …
  • قوانین و روش های روشن کردن رنگ مو
  • روش های حرفه ای و صحیح دکلره مو
  • رنگ کردن موهای سفید و پوشش آنها
  • کراتین تراپی، پلکس تراپی، ارگان تراپی ، ویتامینه مو و …
  • ریباندینگ، صافی دائم
  • نحوه انجام مش کلاهی، مش با فویل
  • انواع هایلایت ها، لولایت، لایت های فانتزی، لایت های کهکشانی،هاف لایت ، بی بی لایت و …
  • ترمیم دکلره، ترمیم مش
  • انواع مش ها (مش های آزاد، مش های ریلی و اتوبانی، مش پلنگی … )

پیلینگ صورت یا پاکسازی پوست

ظرفیت کلاس ها

کلاس ها عمدتا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود . ظرفیت کلاسهای خصوصی 1 الی 2 نفر و نیمه خصوصی 3 الی 5 نفراست. کلاس های گروهی به دلیل کیفیت پایین و زیاد بودن کارآموز تشکیل نمیشود . علاوه بر این مجموه اموزشگاه های beautyschools به دلیل بالا بردن کیفیت اموزش ، ظرفیت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی را که در حالت استاندارد 1 الی 3 نفر و 4 الی 8 نفر است را کمتر کرده اند تا یادگیریث شما در بهترین حالت صورت گیرد.

ضمنا بعضی از آموزشگاه های معرفی شده تعداد کارآموزان کلاس های خصوصی را یک نفر در نظرگرفته اند تا کیفیت آموزش در حداکثر باشد.

تهیه ابزار و وسایل دوره

ابزار و وسایل رنگ و مش برای یادگیری در آموزشگاه از طرف آموزشگاه به صورت رایگان در حین حضور شما در کلاس ها به صورت رایگان تا اتمام دوره در اختیار شما قرار داده میشود ولی در حالت کلی لوازم زیر مورد نیاز شغل رنگ و مش هستند.

لیست ابزار و وسایل و مواد مورد نیاز رنگ و مش

قلم رنگ مو، کاشه رنگ، کرم دست و صورت چرب، پیش بند مخصوص، شانه دندانه درشت، رنگ مو، اکسیدان کرم شماره 1 و 2، شامپو، نرم کننده، پودر دکلره، کرم ضد حساسیت، دستکش پلاستیکی یکبار مصرف، کلاه مش، قلاب، فویل آلومینیوم، شانه دم باریک، کلیپس تقسیم، کیسه پلاستیکی رنگ روش برای زیر کلاه مش، بیگودی فر ریز و متوسط و درشت، مواد صاف و قلیایی و اسیدی، حوله، سشوار، سرشوی، صندلی

هزینه دوره رنگ و مش

هزینه این دوره در بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران بر اساس تعرفه های تعیین شده سازمان فنی حرفه ای دریافت میشود در بعضی موارد این مبلغ کمتر هم دریافت میشود. هزینه کتاب کاربامواد و هزینه مدرک و آزمون و … در شهریه کل درنظر گرفته شده است و موقع ثبت نام مبلغ اعلام شده را پرداخت میکنید.

خصوصی (مبتدی)6.000.000 تومان
نیمه خصوصی (مبتدی)4.500.000 تومان
خصوصی (پیشرفته)7.000.000 تومان
نیمه خصوصی (پیشرفته)5.500.000 تومان
خصوصی (صفر تا صد با تخفیف)10.000.000 تومان
نیمه خصوصی (صفر تا صد با تخفیف)7.500.000 تومان
مدت زمان دوره های مبتدی و خصوصی هرکدام به صورت جداگانه 10 ساعت است و دوره های صفر تا صد با تخفیف هم 20 ساعت میباشد. فرقی نمیکند دوره خصوصی باشد یا نیمه خصوصی.

سوالات متداول کارآموزان آموزشگاه رنگ و مش

بازارکار رنگ و مش چگونه است؟

حرفه رنگ و مش یکی از پرطرفدارترین حرفه های آموزشگاه آرایشگری زنانه است و در جامعه خانم های زیادی هستند که به دنبال متخصص رنگ و مش خوب با قیمت مناسب هستند که شما هم میتوانید یکی از آن متخصصان باشید.

درآمد ماهانه رنگ کار مو چقدر است؟

تعیین درآمد برای هر رنگ کار مو، نسبت به شرایط و میزان حرفه ای بودن و سابقه کار و مکان سالن و …. متفاوت است. ولی اگر شما بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوید بعد از اجرای چند رنگ و مش رایگان و تسلط متوسط به این کار، میتوانید ماهانه حداقل 10 میلیون درآمد داشته باشید. چه بسا رنگ کارهای حرفه ای میزان دارامودشان ماهانه از 30 میلیون بیشتر است.

آیا من هم میتوانم رنگ و مش یاد بگیرم؟

همه میتوانند شغل رنگ و مش را یاد بگیریند چناچنه در دنیا ده ها میلیون ها نفر این حرفه را یادگرفته اند و در حال فعالیت و کسب درآمد هستند. و شما هم یکی از این میلیون ها نفرباشید و بعد از مدتی درآمدزایی کنید..

آیا شغل رنگ و مش سخت است؟

هرشغلی سختی و راحتی خودش را دارد . (نابرده رنج گنج میسر نمیشود). شغل رنگ و مش شاید در نظرتان سخت باشد ولی با آموزش هایی که میکنید متوجه میشود که کار سختی نیست و شغل دلچسبی است.

آیا با مدرک رنگ و مش میتوان آرایشگاه تاسیس کرد؟

نه خیر. تنها با مدرک تخصصی رنگ و مش نمیتوان آرایشگاه تاسیس کرد. شرط تاسیس آرایشگاه داشتن مدرک 7 رشته تخصصی توصیه شده توسط اتحادیه آرایشگران است یا اینکه باید مدرک آرایش و پیرایش را داشته باشید.

مدرک رنگ و مش چند روزه صادر شود؟

مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش هنرجویان، بعد از قبولی در آزمون از یک دو الی 3 هفته طول میکشد تا صادر شود.

پیلینگ صورت یا پاکسازی پوست

پیلینگ صورت یا پاکسازی پوست

پیلینگ صورت و پاکسازی صورت زنانه دو روش درمانی پوستی هستند که می توانند به بهبود ظاهر و سلامت پوست کمک کنند. هر دو روش مزایا و معایبی دارند و انتخاب بین آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

پیلینگ صورت و پاکسازی پوست روش هایی هستند که می توانند به بهبود ظاهر و سلامت پوست کمک کنند. پیلینگ صورت با لایه برداری از پوست، سلول های مرده و آسیب دیده را از سطح پوست پاک می کند. پاکسازی صورت نیز با پاک کردن عمیق پوست، آلودگی ها، چربی و سلول های مرده را از پوست حذف می کند.

پوست، بزرگترین عضو بدن انسان است که از سه لایه اصلی تشکیل شده است:

  • اپیدرم: لایه بیرونی پوست است که از سلول های مرده تشکیل شده است.
  • درم: لایه میانی پوست است که از بافت همبند، عروق خونی، غدد چربی و غدد عرق تشکیل شده است.
  • هیپودرم: لایه زیرین پوست است که از بافت چربی تشکیل شده است.

پوست نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر عوامل خارجی مانند آلودگی، سموم و اشعه های مضر خورشید دارد. همچنین در تنظیم دمای بدن، دفع سموم و جذب ویتامین های D و A نقش دارد.

پوست به طور طبیعی در حال ترمیم و بازسازی است. سلول های مرده اپیدرم به طور مداوم از سطح پوست جدا می شوند و سلول های جدید جایگزین آنها می شوند. این فرآیند به طور متوسط ​​هر 28 روز یک بار اتفاق می افتد.

پیلینگ صورت

پیلینگ به معنای لایه برداری از پوست است. پیلینگ را در مراقبت پوست و پاکسازی پوست ، میتوان پوست انداختن هم معنی کرد (بعد از انجام پیلینگ، پوست تان حالت پوست انداختن میشود و بعد از چند روز این لایه سطحی که پوست انداخته از پوست جدا میشود).

این روش می تواند با استفاده از مواد شیمیایی، فیزیکی یا لیزر انجام شود. پیلینگ درواقع نوعی ایجاد سوختگی کنترل شده و قابل مهار و ایجاد آسیب خیلی سبک و سطحی روی پوست است که در مراحل اولیه مهار میشود. با انجام این عملیات پوست بلافاصله مراحل ترمیم خود را برای تولید لایه جدید برای پوست شروع میکند.

اولین نشانه های این روش را بعد از 10 روز مشاهده خواهید کرد. تاثیر مهم این روش را در پیشرفت جوانسازی پوست تان بعد از گذشت 2 الی 6 ماه اتفاق میافتد. در این روش جوانسازی عمقی پوست صورت میگیرد.

چگونه موهایتان را شینیون کنید مطلبی مفید برای دوست داران زیبایی مو که از ترفند های آرایشگران است :

آموزش آماده سازی مو قبل از شینیون

پیلینگ شیمیایی

پیلینگ شیمیایی یکی از رایج ترین انواع پیلینگ است. در این روش، از مواد شیمیایی قوی برای لایه برداری از پوست استفاده می شود. پیلینگ شیمیایی می تواند به عمق های مختلف پوست نفوذ کند و بسته به عمق نفوذ، به انواع مختلفی تقسیم می شود.

پیلینگ فیزیکی

پیلینگ فیزیکی با استفاده از وسایلی مانند اسکراب، برس یا میکرودرمابریشن انجام می شود. این وسایل به لایه بیرونی پوست آسیب می رسانند و باعث لایه برداری می شوند.

پیلینگ لیزری

پیلینگ لیزری با استفاده از لیزر انجام می شود. لیزر به لایه های مختلف پوست نفوذ می کند و باعث لایه برداری می شود.

مزایای پیلینگ صورت

پیلینگ صورت کاربردهای مختلفی دارد که بیشترین کاربرد پیلینگ عبارتند:

  • رفع لک های حاملگی
  • رفع کک و مک صورت
  • هایپر پیگمانتاسیون
  • آکنه های شدید
  • اسکار زخم و جراحت و یا جوش‌ در پوست
  • کنترل موضعی چربی پوست
  • کمک به شادابی و روشن تر کردن پوست

مزایای پیلینگ صورت

پیلینگ می تواند مزایای زیادی برای پوست داشته باشد، از جمله :

  • کاهش چین و چروک
  • صاف کردن پوست
  • کاهش لک و تیرگی پوست
  • کاهش منافذ باز پوست
  • بهبود آکنه
  • افزایش تولید کلاژن

معایب پیلینگ صورت

پیلینگ نیز می تواند عوارض جانبی داشته باشد، از جمله:

  • قرمزی، سوزش و خارش پوست
  • حساسیت پوست به نور خورشید
  • زخم شدن پوست

اگر علاقمند به خدمات رنگ م هستید در مورد تکنیک های رنگ مو آشنایی ندارید مطلب زیر را بخوانید:

رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

پاکسازی پوست صورت به معنای پاک کردن عمیق پوست است. این روش می تواند با استفاده از شوینده، اسکراب، ماسک و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی انجام شود.

مزایای پاکسازی صورت

پاکسازی صورت می تواند مزایای زیادی برای پوست داشته باشد، از جمله:

  • حذف آلودگی ها، چربی و سلول های مرده از پوست
  • باز کردن منافذ پوست
  • افزایش جذب مواد مغذی توسط پوست
  • کاهش التهاب پوست
  • بهبود آکنه

معایب پاکسازی صورت

پاکسازی صورت نیز می تواند عوارض جانبی داشته باشد، از جمله:

  • تحریک پوست
  • حساسیت پوست به نور خورشید

کدام روش برای شما مناسب است؟

انتخاب بین پیلینگ صورت و پاکسازی صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع پوست: پیلینگ و پاکسازی صورت برای انواع مختلف پوست مناسب هستند، اما ممکن است برخی از انواع پوست نسبت به سایر انواع پوست، بیشتر مستعد عوارض جانبی باشند.
  • هدف از درمان: اگر هدف شما از درمان، بهبود چین و چروک، لک و تیرگی پوست یا آکنه است، پیلینگ می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر هدف شما از درمان، پاکسازی عمیق پوست است، پاکسازی صورت می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • هزینه: هزینه پیلینگ معمولاً بیشتر از هزینه پاکسازی صورت است.

در نهایت، بهترین راه برای انتخاب بین پیلینگ و پاکسازی صورت، مشورت با یک متخصص پوست است.

آموزش در پیلینگ صورت و پاکسازی پوست آموزشگاه آرایشگری زنانه

اگر علاقمند به خدمات پوست و زیبایی هستید و دوست دارید از این راه به کسب درآمد برسید الان بهترین زمان است. میتوانید در یکی از مجموعه آموزشگاه های آرایشگری زنانه ما در بالای سایت تماس بگیرید و در این رشته پزشکی شرکت کنید.

بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست یا مراقبت های پوست و یا کاربرد تجهیزات پزشکی برای شما اعطا میشود.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

در دوره آموزش میکاپ و گریم در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران، ابتدا به شرح مختلف فرم های صورت و انواع رنگ پوست پرداخته می‌شود. سپس، نکات کلی برای آرایش و گریم با توجه به فرم صورت و رنگ پوست های مختلف آموزش داده می‌شود. این موارد شامل تمیز کردن صورت، پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست، کانتور کردن، محو کردن ایرادات صورت و … می‌باشد.

آموزش میکاپ و گریم با روش های مدرن و تکنیک های حرفه‌ای

با توجه به تغییر سریع مد روز و معرفی مواد آرایشی و مدل های جدید آرایش، به روز بودن و آگاهی از مد روز، یکی از ویژگی های مهم هر میکاپ آرتیست است. برای این منظور، دانشجو باید ژورنال های جدید و صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها را دنبال کند. در مرحله آخر آموزش، دانشجو نحوه صحیح انجام میکاپ و ترتیب انجام دادن میکاپ و گریم را بصورت عملی تمرین می‌کند.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

برای یادگیری بهتر، دانشجو انواع میکاپ ها و گریم ها را بر روی پوست های مختلف انجام می دهد تا اثر و نتیجه کاررا از نزدیک تجربه کند. در این مرحله، از تکنیک های مختلفی مانند ایجاد هایلایت و کانتورینگ ، افزایش حجم مژه و ابرو، ایجاد سایه در نواحی مختلف صورت و گردن، ترکیب لباس و موی مدل با آرایش، و … استفاده می‌شود. همچنین، کارآموز با نکات بهداشتی گریم و میکاپ آشنا می‌شود.

آموزش مباحث مختلف میکاپ و گریم

در کل، در دوره آموزش میکاپ و گریم، دانشجو با تکنیک‌های مختلف آرایش، استفاده از ابزار و مواد آرایشی، ترکیب رنگ‌ها، نحوه سایه روشن های آرایش، کانتورینگ، محو کردن ایرادات صورت، انتخاب رنگ مناسب، اجرای آرایش و گریم با توجه به فرم صورت و رنگ پوست‌های مختلف، به روز بودن و آگاهی از مد روز، ایجاد براقیت و کانتورینگ، افزایش حجم مژه و ابرو، ترکیب لباس و موی مدل با آرایش، نکات بهداشتی و بهداشتی از نظر بهداشتی در انجام گریم و میکاپ و … آشنا می‌شود. همچنین، دانشجو با تمرین روی پوست‌های مختلف، اثر و نتیجه کار را از نزدیک تجربه کرده و با نحوه اجرای آرایش و گریم در شرایط مختلف آشنا می‌شود.

سیمای ماندگار بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آموزشگاه گریم و میکاپ سیمای ماندگار در غرب تهران با تیم مجرب خود، به شما کمک می‌کند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه ، مهارت‌های لازم برای گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای میکاپ و گریم را کسب کنید. در این دوره‌ها، مدرسان ما به شما مهارت‌های مورد نیاز برای انجام آرایش صورت‌ عروس، مجالس ، عکاسی و سایر رویداد‌های مختلف را آموزش می‌دهند.

آزمون گریم و میکاپ

با شرکت در دوره‌های آموزشی ما، شانس قبولی در آزمون سازمان فنی حرفه‌ای دست خواهید یافت. با مطالعه جزوات و کتب مرتبط با گریم و میکاپ عروس که توسط مدرسان ما تهیه شده‌اند، شما می‌توانید به بهبود مهارت‌های خود بپردازید و برای شرکت در آزمون، آمادگی کامل را داشته باشید. برگزاری آزمون در آموزشگاه ما برگزار میشود و باعث میشود که اعتماد به نفس شما زیاد شده و بهترین نمره را در آزمون دریافت کنید.

مدرک گریم و میکاپ

از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های میکاپِ بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران ، ارائه مدرک به پایان رسیدن دوره و گواهی‌نامه از سازمان فنی حرفه‌ای می‌باشد که شما را قادر می‌سازد به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای و میکاپ آرتیست در صنعت زیبایی فعالیت کنید. همچنین، شما با شرکت در دوره‌های آموزشی ما، به شبکه‌ای از همکاران و دوستان حرفه‌ای خود دسترسی خواهید داشت که می‌توانند به شما در بهبود مهارت‌های خود کمک کنند و در پیشرفت حرفه‌ ای شما نقش بسزایی داشته باشند.

نمونه مدرک بین المللی میکاپ

مدرک بین المللی گریم و میکاپ

در صورت قبولی در آزمون سازمان فنی حرفه‌ای، مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای میکاپ و گریم را دریافت خواهید کرد. همچنین، توجه داشته باشید که برای دریافت این مدرک، لازم است مبلغ مشخصی را به این سازمان پرداخت کنید.

برگزاری دوره آموزشی

در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار، دوره‌های آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود و با توجه به نیازهای شما، دوره‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم. همچنین، در دوره‌های آموزشی ما، به صورت عملی نیز به آموزش مهارت‌های آرایش می‌پردازیم و با بکارگیری تجهیزات و مواد لازم، شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنیم.

ورود به بازار کار

همچنین، در آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، به شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی، فرصتی برای تجربه کار در صنعت آرایش و میکاپ برای کسب تجربه عملی و ارتقای مهارت‌های خود نیز ارائه می‌شود. همچنین، ما به شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی، مشاوره‌هایی برای تأسیس کسب و کار خود در زمینه‌ی آرایش و میکاپ نیز ارائه می‌دهیم.

آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

کیفیت آموزشی خوب

در کلاس‌های آموزشی ما، با استفاده از تکنولوژی روز، امکان دسترسی به مواد آموزشی و جزوات بصورت آنلاین نیز فراهم شده است. همچنین، به منظور ارتقای کیفیت آموزش، تعدادی از بهترین و مجهزترین آرایشگاه‌ها را به عنوان محل برگزاری دوره‌های عملی خود انتخاب کرده‌ایم.

راهنمایی و مشاوره کارآموزان

درآموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، تلاش می‌کنیم تا به شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی، تجربه‌ای حرفه‌ای و کاربردی از آموزش‌های ما ارائه کنیم. بنابراین، دوره‌های آموزشی ما به صورت تخصصی و با توجه به نیازهای بازار کار طراحی شده‌اند.

لوازم و تجهیزات رایگان

در دوره‌های آموزشی ما، به صورت حضوری به آموزش مهارت‌های آرایش و میکاپ پرداخته می‌شود. همچنین، در دوره‌های آموزشی ما به صورت عملی به آموزش مهارت‌های آرایش زنانه پرداخته می‌شود. تجهیزات و مواد لازم برای شرکت در دوره‌های آموزشی توسط ما بیشتر از 80 درصد به صورت رایگان فراهم می‌شود و شما نیازی به خرید تجهیزات و مواد آرایشی ندارید.

آموزش تئوری و عملی

در دوره‌های آموزشی ما، به صورت تئوری و عملی به آموزش مهارت‌های آرایش و میکاپ پرداخته می‌شود. همچنین، به شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی، مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار در زمینه‌ی آرایش و میکاپ آموزش داده می‌شود. هدف ما در آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، ارائه آموزش‌هایی با کیفیت و حرفه‌ای در زمینه‌ی آرایش و میکاپ است تا شما به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای، بتوانید در بازار کار رقابت کنید و مشتریان خود را با خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای رضایت دهید.

آموزش حرفه ای

در آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، از مواد و تجهیزات با کیفیت و مدرن در دوره‌های آموزشی استفاده می‌شود. همچنین، مدرسان ما افرادی با تجربه و مهارت بالایی در زمینه‌ی آرایش و میکاپ هستند که با استفاده از روش‌های مدرن آموزشی، به شما مهارت‌های لازم را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهند. در آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، تمرکز بر روی آموزش مهارت‌های عملی است تا شما با تجربه کاربردی، بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

مشتری یابی گریم و میکاپ

علاوه بر آموزش مهارت‌های عملی، در دوره‌های آموزشی ما به آموزش مهارت‌های تجاری نیز پرداخته می‌شود. در این بخش از دوره‌ها، به شما آموزش داده می‌شود که چگونه کسب و کار خود رامدیریت کنید، بازاریابی انجام دهید و با مشتریان خود به صورت حرفه‌ای برخورد کنید. این مهارت‌ها شامل مدیریت مالی، مدیریت زمان، مدیریت انبار و تجهیزات، مدیریت منابع انسانی و غیره می‌شود.

انجام میکاپ مشتری

همچنین، در آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار، درصورت مناسب بودن شرایط آموزشگاه ، به شما فرصتی برای کسب تجربه عملی و کار با مشتریان واقعی نیز ارائه می‌شود. این فرصت به شما کمک می‌کند تا با مشکلات و چالش‌هایی که در زمینه‌ی آرایش و میکاپ ممکن است بروز پیدا کند، آشنا شوید و بهبود مهارت‌های خود و خدماتی با کیفیت‌تری به مشتریانتان ارائه دهید.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ تهران
بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ تهران

نتیجه

در کل، آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار با ارائه دوره‌هایی با کیفیت و جامع در زمینه‌ی آرایش و میکاپ و آموزش مهارت‌های تجاری، شما را به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل می‌کند که می‌توانید در بازار کار رقابت کنید و مشتریان خود را با خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای رضایت دهید.

هزینه و مشخصات دوره:

نام حرفه استاندارد:متعادل سازی چهره
پیش نیاز:ندارد
مدت زمان دوره:12 جلسه – 2 ساعتی
شهریه کلاسهای خصوصی:4.000.000 تومان
شهریه کلاسهای نیمه خصوصی:4.500.000 تومان
پشتیبانی دوره:دارد

ظرفیت دوره گریم و میکاپ

دوره آموزشی میکاپ به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و بر اساس قوانین فنی حرفه‌ای، کلاس‌های خصوصی با تعداد نفرات بین ۱ تا ۳ و نیمه خصوصی با تعداد نفرات بین ۳ تا ۸ تشکیل می‌شوند. پس از رسیدن به حد نصاب، کلاس‌ها با هماهنگی مربی هفته‌ای سه بار برگزار می‌شوند. همچنین، برای خانم‌هایی که کارمند هستند یا افرادی که از شهرستان می‌آیند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آموزشگاه گریم و میکاپ سیمای ماندگار با مدیریت سرکار خانم جعفریانی با بیش از 25 سال سابقه با تجهیزات کامل آموزشی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

5 آموزشگاه عالی برای دوره کوتاهی مو در تهران

5 آموزشگاه عالی برای دوره کوتاهی مو در تهران

بهترین آموزشگاه های زنانه برای دوره کوتاهی مو و رنگ و مش تخصصی در تهران. کوتاهی مو یا هیرکات مو که شامل کوپ مو است از هنرهای قدیمی آرایشگری در آرایشگاه های زنانه دنیا میباشد. در آرایشگری زنانه به کوتاهی مو ، پیرایش زنانه هم گفته میشود.

دوره کوتاهی مو یکی از دوره های پر مشتری و پرطرفدار در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه میباشد. در این دوره کارآموز از شناخت آناتومی سر و صورت، شناخت زوایا گرفته تا انواع کوتاهی ها را یاد گرفته و به صورت عملی بر روی مشتری انجام میدهد . در این دوره به معرفی لوازم کار و چگونگی استفاده از ابزارها و لوازم مورد استفاده برای کارآموز آموزش داده میشود.

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا دوره کوتاهی مو به پایان برسد؟

مدت زمان دوره کوتاهی مو معمولاً بین 10 الی 15 جلسه است و هر جلسه معمولاً 3 ساعت طول می‌کشد. با این حال، در برخی آموزشگاه‌ها محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته نمیشود و هنرجو می‌تواند تا رسیدن به مهارت کامل در آموزشگاه تردد داشته باشد. حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس های این دوره الزامی می‌باشد.
مدت زمان دوره کوتاهی مو به دلیل تفاوت در آموزشگاه‌ها و نوع دوره متفاوت است و باید با مراجعه به هر آموزشگاه به صورت جداگانه بررسی شود.

انواع دوره کوتاهی مو

دوره کوتاهی مو به دو صورت صفر تا صد و پیشرفته انجام میشود. کارآموز میتواند نسبت به دوره مورد نیاز ثبت نام کند.

دوره صفر تا صد کوتاهی مو

در دوره کوتاهی مو صفر تا صد ، شرکت کنندگان با اصول کوتاهی مو، شناخت نواحی مو، کار با انواع قیچی،در این دوره، آموزش آناتومی سر و گردن، شناخت زاویه‌ها، تقسیم بندی مو، شناخت خطوط برش، انواع تکنیک های کوتاهی، انواع براشینگ ها و انواع مدل های کوتاهی مانند:

مصری ها (مصری کلاسیک – فانتزی – پایه دار )، کوتاهی های آلمانی (آلمانی کوتاه – آلمانی زنانه ) و تخم مرغی، مدل های فانتزی بلند ( دیانا – عروسکی بلند – پر )، مدل های قارچی ، لیر ها، کلوش ها ، آموزش پیتاژ و … را آموزش میبینند.

هزینه آموزش کوتاهی موی زنانه

نام دوره:کوتاهی مو
تعداد جلسات آموزشی:12 جلسه
مدت زمان دوره:24 ساعت
تعداد نفرات در کلاس:خصوصی (1 الی سه نفر)
نیمه خصوصی ( 4 الی 7 نفر)
شهریه نیمه خصوصی:5.000.000 تومان
شهریه خصوصی:6.000.000 تومان
شرایط پرداخت دوره:نقد و اقساط
زمان برگزاری دوره:هر هفته
قیمت و چگونگی دوره های آموزشی کوتاهی موی تهران

دوره پیشرفته کوتاهی مو

دوره پیشرفته دوره آپدیت کارآموزان میباشد این دوره کوتاه مدت است . در این دوره تکنیک های جدید برای کارآموزانی که دوره صفر تا صد را آموزش دیده اند برگزار میشود . آرایشگرانی که میخواهند در این دوره شرکت کنند میتوانند با اموزشگاه تماس گرفته و در مورد این دوره اطلاعات کامل را دریافت کنند.

محتوای دوره آموزش کوتاهی مو چیست؟

محتوای دوره کوتاهی مو شامل شناخت کامل آناتومی سر و صورت، شناخت زوایای برش مو، آموزش پرکاربردترین مدل‌های کوتاهی مو، کوپ و کوتاهی موهای فر و مجعد، کوتاهی موهای خیس و خشک، کوتاهی مو با تیغ و قیچی و پیتاژ و موزر، نحوه استفاده از ماشین موزر، مدل لیر و مربعی و مثلثی و دایره ،کوتاهی با یک قیچی و دوقیچی، تکنیک‌های کوتاهی با متد بین المللی ، آموزش ژورنال خوانی، آموزش کوپ و کوتاهی کره ای، انواع چتری عروسکی، مثلثی، پرده ای نامتقارن، زاویه ای، انواع پیکسی، کلاسیک، پیکسی با موز، کوپ از جلوی سر، کوپ از پس سر، انواع باب، باب کلاسیک و …

چه مدارکی برای شرکت در دوره کوتاهی مو مقدماتی لازم است؟

برای شرکت در دوره کوتاهی مو، مدرک خاصی لازم نیست. برای شرکت در دوره کوتاهی مو مقدماتی، عموما نیاز به ثبت نام در آموزشگاه های مربوطه و پرداخت شهریه دوره دارید. شرایط سنی شما باید از 18 سال به بالا باشد. حداقل باید دوره ابتدایی را تمام کرده باشید. هر چه قدر سطح تحصیلات شما بالاتر باشد اصطلاحات و موارد آموزشی را بهتر یاد میگیرید.

در پایان دوره، هنرجویان در آزمون نهایی شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک فنی حرفه ای پیرایشگر موی زنانه یا مردانه را دریافت می کنند.

کسب درامد از کوتاهی مو

درآمد کوتاهی مو به میزان سرمایه اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای کار و محل کار شما بستگی دارد. کوتاهی مو یکی از مشاغل پر درآمد در زمینه آرایشگری است. برای کسب درآمد بیشتر در این حرفه، می‌توانید در دوره‌های آموزشی پیشرفته کوتاهی مو شرکت کنید. همچنین، مدل‌های موی کوتاه زنانه و دخترانه همیشه مورد توجه بانوان قرار دارد و می‌تواند به کسب درآمد خوبی برای آرایشگر منجر شود.

درآمد کوتاهی مو چقدر است؟

بازه قیمت برای خدمات کوتاهی مو از ۲۱۶،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ تومان در سال 1401 میباشد و یک کوپ کار بعد از سه ماه اموزش و تمرین در این مدت میتواند در ماه بیش از 8 میلیون درآمد (1401)داشته باشد.

چگونه می‌توان درآمد کوتاهی مو را افزایش داد؟

برای افزایش درآمد کوتاهی مو، می‌توانید در دوره‌های آموزشی پیشرفته کوتاهی مو شرکت کنید تا مهارت‌های خود را بهبود بخشید. همچنین، ارائه خدمات متنوع‌ تری مانند احیاء و صافی و مراقبت از مو می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. به مشتریان خود خدمات با کیفیت و به موقع ارائه دهید.همچنین، آشنایی با مدل‌های موی جدید و ارائه خدمات حرفه ای باعث افزایش مشتری و درآمد شما میشود.

آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران (بانو هنگامه)

آموزشگاه کوتاهی مو بانو هنگامه به مدیریت سرکار خانم قاسمی یکی از بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران است . این آموزشگاه توصیه شده کارآموزان کوتاهی مو که در نظرات این آموزشگاه ثبت شده است. در این آموزشگاه یکبار برای همیشه برای یادگیری این کسب و کار پربازده مالی هزینه میکنید.

شماره تماس:   77950970  –  09122934319

آدرس: شرق تهران، نارمک، خیابان آیت ، جنب پاساژ مروارید (فتوحی)، پ ۴۱۸، طبقه اول، واحد۴

آموزشگاه کوتاهی مو شرق تهران (پریسا پازوکی)

آموزشگاه کوتاهی مو پریسا پازوکی در تهرانپارس شرق تهران قرار دارد. این آموزشگاه با کادری مجرب و مسئولیت پذیر و توصیه مربیان فنی حرفه ای، بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران است. بهترین پشتیبانی را بعد از اتمام دوره از هنرجو میکند که یکی از امتیازات آموزشگاه های برتر است. برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای مشکلی نخواهید داشت.

تلفن تماس:   ۰۹۱۲۱۷۹۷۸۰۸

آدرس: شرق تهران- تهرانپارس، نرسیده به تقاطع رسالت، خیابان رشید جنوبی، جنب بانک ملت، ساختمان رشید، پلاک ۱۶۴، طبقه ۲، واحد ۲

آموزشگاه کوتاهی مو غرب تهران (دوبانو)

آموزشگاه کوتاهی مو دوبانو یکی از فعالترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران است. به دلیل آموزش های خوب شان همیشه در آموزشگاه هنرجو حضور دارد. مدیریت آموزشگاه سرکار خانم فرحزادی از پیشکسوتان آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران هستند که با مدیریت حرفه ای شان توانسته اند کارآموزان حرفه ای آموزش داده و وارد بازار کار کنند. از این آموزشگاه که بالغ بر چند هزار کارآموز مدرک گرفته اند، شکایت یا نارضایتی را کارآموزان مشاهده نشده است.

تلفن همراه: ۵۲۵۲-۵۸۲-۰۹۳۹ تلفن ثابت: ۴۴۰۴۸۶۳۴

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – صادقیه – ستاری – ابتدای بلوار فردوس شرق – جنب بانک ملت (روبروی آموزش و پرورش) – ساختمان بلوط – طبقه ۴ – واحد ۴۴

آموزشگاه کوتاهی مو غرب تهران (سیمای درخشنده)

آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو سیمای درخشنده که معرف حضور اکثر آرایشگران و کارآموزان است با مدیریت سرکار خانم درخشنده مثل دیگر آموزشگاه های معرفی شده ، از نظر آموزش حرفه ای بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران است. به لحاظ کیفیت بالای آموزش و معرفی از طرف سازمان فنی حرفه ای مدیریت این آموزشگاه چند سال پیش از طرف سازمان فنی حرفه ای برای شرکت در برنامه صدا و سیما در مورد زنان کارآفرین معرفی شده بود.

تلفن های تماس۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱      ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس آموزشگاه : غرب تهران، ستارخان، داخل خیابان شادمهر (شادمان)، نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت)، سمت چپ، پلاک ۲۳۳

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در غرب تهران (سیمای ماندگار)

یکی از پرهنرجوترین و باسابقه ترین آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران در زمینه آموزش کوتاهی مو، آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو سیمای ماندگار میباشد. مدیریت آموزشگاه سرکار خانم جعفریانی استاد رسمی دانشکده فنی است و هرساله ورکشاپ هایی در حوزه کوتاهی مو و رنگ و مش در داخل و خارج از کشور با حضور آرایشگران برتر برگزار میکنند. این آموزشگاه با تربیت بیش از 5000 کارآموز در سال یکی از آموزشگاه های برتر تهران است.

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

آرایش دانشجویی ایرانی (9 مرحله قدم به قدم)

آرایش دانشجویی ایرانی (9 مرحله قدم به قدم)

آرایش دانشجویی ایرانی برای دانشگاهیان دانشگاه ها به صورت قدم به قدم یکی از درخواست های شما خانم های عزیز از سایت آرایشگری زنانه بود که در این باره یک مقاله کوتاه از آرایش دانشجویی یا میکاپ کارمندی و شاغلین برای تان آماده کرده ایم  امیدواریم آموزش رایگان آرایش صورت استفاده کنید.

علل آرایش دانشجویی

با گسترش شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی باعث شده که امروزه سن میکاپ صورت پایین بیاد و اغلب دختران جوان با سن پایین که وارد دانشگاه میشوند با مشاهده همنوعان خود تمایل دارند برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره خود از میکاپ صورت استفاده کنند. آرایش دانشجویی از انواع میکاپ های مناسب برای مکان های اداری مختلف نظیر دانشگاه است و شما می توانید با کمک این مدل میکاپ ها تغییرات جزئی را در صورت خود بوجود آورید.

آرایش دانشجویان دختر مناسب دانشگاه

اگر شما تمایل دارید در محیط های اداری مانند دانشگاه ها آرایش صورت داشته باشید بهتر است از مدل آرایش  ملایم و آرایش لایت استفاده کنید. آرایش صورت برای دانشگاه باید ساده و ملایم باشد و چهره طبیعی و دخترانه شما را حفظ کند. در کشور ما به دلیل ممنوع بودن آرایش در دانشگاه ، باید از آرایش غلیظ دوری کنید. آرایش دانشجویی برای پوشاندن مختصر بعضی از عیوب و برجسته کردن بعضی زیبایی در حد متعادل است.

آرایش مناسب دانشگاه، آرایش دانشجویی ایرانی
آرایش مناسب دانشگاه

آموزش خودرآرایی در آموزشگاه ارایشگری زنانه

چنانچه علاقمند به آموزش خودآرایی هستید میتوانید با آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران در بالای سایت تماس بگیرید و با شهریه مناسب ثبت نام کرده و دوره را آموزش ببینید.

پاک کردن قبل از آرایش صورت

پاک کردن صورت قبل از آرایش، آرایش دانشجویی ایرانی

برای انجام میکاپ دانشجویی یا دانشگاهی اول باید با یک پاک کننده، صورت خود را بشویید. از آب ولرم، نه داغ و یک پاک کننده معمولی برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید و با استفاده از انگشت به کل صورت تان با حرکات دایره ای شکل مرطوب کننده بزنید و سپس پاک کننده را با دقت بشویید.

قبل از آرایش چه ماسکی بزنم؟

ماسک قبل از آرایش دانشجویی ایرانی

همچنین می توانید از یک پاک کننده حاوی لایه بردار پاک کننده متناسب با نوع پوست تان  نیز استفاده کنید؛ البته مراقب باشید که بیش از دو بار در هفته لایه برداری انجام ندهید. بعد از شستن، به آرامی با یک حوله نازک صورت خود را خشک کنید. ماسک های پدی خیلی حوب هستند.

 

1- استفاده از پرایمر برای زیر سازی

پرایمر در آرایش و میکاپ، آرایش دانشجویی

برای انجام آرایش دانشجویی باید از یک پرایمر شروع کنید پرایمرعلاوه بر اینکه پرایمر است حالت ماسک روزانه را هم دارد یعنی علاوه بر اینکه  پوست شما را آبرسانی میکند پوست تان را شاداب تر هم میکند. اگر هم این پرایمر (جی وان) را نداشتید اصلا مشکلی نداره میتوانید از محصولات آبرسان دیگر هم استفاده کنید. پرایمر را با دو تا انگشت دست روی پوست صورت خود بمالید .

2- استفاده از مرطوب کننده در آرایش

مرطوب کننده صورت در آرایش و میکاپ دانشگاهی دانشجویی ایرانی

در مرحله دو از یک مرطوب کننده آرایشی صورت استفاده کنید من طبق سلیقه خودم مرطوب کننده …. استفاده میکنم چون پوست من مختلط روبه چرب است مخصوص پوست چرب گرفتم. خاصیت خوب این محصول که داره ضدآلودگی این محصول است. البته محصولات با کیفیت تر هم باید تو بازار باشه. چون تو فضای بیرون میخواهیم قرار بگیریم این داشتن این خاصیت در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران برای ما مناسب است. طریقه زدن مرطوب کننده روی صورت تان را هم با انگشتان دست و هم با براش و اسفنج آرایشی امتحان کنید. چون بعضی محصولات با دست بهتر جواب میدهند.

3- کانسیلر زیر چشم

کانسیلر چشم در آرایش دانشجویی ایرانی

در این مرحله کانسیلر مناسب دور چشم خود کانسیلر وت اند وایلد استفاده میکنم با برس خودش زیر چشمم میزنم و چند دقیقه استراحت میکنم تا خودش را بگیریه. بعد برای پخش  کانسیر بر روی سیاهی های زیر چشم اسفنج آرایشی استفاده  میکنم. وقتی کانسیلر حالت خیلی خیس داره و خودش را نگرفته وقتی اسفنچ را روش میزنید حالت پخش به خودش میگیرد و پخش میشه و خوب نیست .ولی وقتی خودش را گرفت و بعد با اسنچ پخش کنید میتونه کیفیت کاور بالاتری براتون بده .

مرطوب کننده برای انواع پوست ها

لازم است نکته ای را در میکاپ یادآوری بکنم : به نظرمن  باورهای خیلی غلطی وجود داره که میپرسند:  آیا من هم که پوست چرب دارم باید مرطوب کننده بزنم یا نه؟ یا گفته میشود من که پوستم چربه دیگه مرطوب کننده نمی خوام.

جواب سوالتون اینکه که فرقی نمیکنه شما پوست تون چرب ، خشک ، نرمال یا مختلط هم باشد باید از مرطوب کننده استفاده کنید فقط در این مورد باید نوع مرطوب کننده را نسبت به نوع پوست تان انتخاب کنید.

ضد آفتاب ها و مرطوب کننده های رنگی

ضد آفتاب ها و مرطوب کننده های رنگی در آرایشگری زنانه
آموزش خودآرایی در آموزشگاه آرایشگری زنانه

قبل از زدن کانسیلر زیر چشم براتون یاد اوری کنم که از ضد آفتاب های رنگی یا از مرطوب کننده های رنگی اصلا نباید انتظار داشته باشید که صورت شما فول کاور کنند. چون این کرم ها مخصوص ضدآفتاب و مرطوب کننده هستند و وظیفه شون محافظت از پوست است و این آپشن را هم دارند که در عین حال پوست تان را رنگی تر و سرحال تر نشان دهند و مخصوص آرایش نیستند.

رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

 

4-فیکس کننده آرایش صورت

چون آرایش مخصوص دانشگاه است و چندین ساعت باید در دانشگاه و کلاس ها بمونید و نصف روزتون را میگیره. به همین خاطر اگر میخواهید صورت تون دیرتر چرب بشه یا کمتر چرب شود و ماندگاری آرایش تون بیشتر شود میتوانید از پودر فیکس فیکساتور یا  finishing powder استفاده میکنیم که یه کم دیرتر این اتفاق بیافتد. میتونید این مرحله را حذف کنید .

فیکس کننده آرایش صورت، تثبیت کننده آرایش صورت

هر کدام از این مراحل را که مطابق سلیقه تون نیست یا اینکه لوازم لازم ندارید یا اینکه فکر میکنید مهم نیست و بکارتون نمیاد میتونید حذف کنید چون میکاپ یه چیز سلیقه ای است.

 

5- آرایش دانشجویی ابروها

اگر ابروهای شما پر و نرمال است یعنی داخل ابروهاتون مو زیاده و پر است که هیچی. اگر که نه، میتونید ابروتان را با ژل رنگی ابرو یا سایه ابرو پر کنید این مرحله را انجام بدید:

یه کم از ریمل ابرو یا ژل ابرو بیرنگ تان را بردارید با سر مداد ابرو که برس ابرو است را موهای ابروهاتون را به سمت بالا برس کنید .

6- آرایش دانشجویی چشم ها

آرایش چشم ها، آرایش دانشجویی

 

از آنجایی که آرایش موهایتان باید خیلی طبیعی باشد من ترجیح میدم از خط چشم یه کم سایه رنگ مشکی روی بن مژه تون  استفاده کنید. خط چشم را اصلا رو بالای پلک تون نیارید که حالت سایه چشم به خودش بگیرد. بن مژه مون را با سایه مشکی یه کم  پررنگ تر میکنیم تا مژه حالت پر پشت تر نشان دهد و چشم هم حالت بیشتری به خودش بگیرد. انتهای مژه هاتون را میتونید یه کم یا خیلی کم به بیرون امتداد بدید که حالت طیبعی به خودش بگیرد. اگر دم مژه هاتون رو به پایین است این یه تکه را انجام ندید ولی اگر مژه هانون رو به بالا یا حالت نرمال داره میتونید انتهای مژه هاتون را  یه کم به بیرون بکشید.

مقدار کمی هم مژه های پایین تون را به سمت انتهای مژه هاتون بکشید تا چشم تون درشت تر و کشیده تر و مژه هاتون پر نشان دهد.

آموزش 8 مرحله آماده سازی مو قبل از شینیون

7- آرایش دانشجویی ایرانی

در محله آخر با فر مژه ، مژه تون را فر کنید و بعد هم از ریمل بر روی مژه هاتون میتونید استفاده کنید. بعد با یک براش کانتور که باز هم مرحله اختیاری است دو تا سمت بینی را دو تا خط تیره میاندازید. در حدی که یه سایه در اطاف بینی که خطای دید ایجاد کند و بینی باریکتر نشاند دهد.

آموزش فرمژه در خود آرایی و آرایش دانشجویی

8- آرایش دانشجویی رژگونه

آموزش رژگونه در آرایش دانشجویی

من از رژگونه پیونا شماره 2 استفاده میکنم چون این رنگ رژگونه، صورتی است و برای دانشگاه هم بهتر است. چون این رنگ صورت شما را شاداب تر نشان میدهد انگار صورت شما گل انداخته است شما جوانتر نشان میدهد. برای رژگونه زدن لب هاتون را غنچه کرده و بخندید که گونه هاتون کامل بیرون بزند تا بدونید دقیقا به کجا باید رژگونه بزنید. در این حالت رژگونه را به گونه هاتون بزنید.

9- آرایش دانشجویی  (رژلب)

آموزش رژلب زدن در آرایش صورت

در مرحله آخر باید از یک رژلبی استفاده کنید که رنگ جیغ و پررنگ و توچشم نداشته باشد یک رنگ خوب و مناسبی باشد. البته بعضی ها در این مرحله از برق لب استفاده میکنن که مشکلی ندارد. یا هر رنگی که حس میکنید خیلی  پر رنگ نیست و بهتون میاد برای این مرحله انتخاب کنید.

کپی برداری از مطالب سایت بدون لینک مستقیم به مطلب ، ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

http://girim-makeup.ir

میکاپ مناسب شاغلین، میکاپ مناسب دانشگاه، میکاپ کارمندی، آموزش رایگان آرایش صورت