بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران برای گزراندن دوره های صفر تا صد آموزش رنگ و مش با مدرک فی حرفه ای

مسلما شما که وارد این صفحه شده اید یکی از طرفداران یادگیری رنگ و مش یا به عبارتی کاربامواد هستید. رنگ و مش یکی از پرطرفدارترین خدمات مو و زیبایی میباشد چون درآمد خوبی دارد و همچنین بعد از هر رنگ مو اعتماد به نفس شما بیشتر میشود و از اینکه موها را به زیبایی رنگ میکنید به خود میبالید و از شغل تان خوشتان میاد.

رنگ کردن موو صافی و احیاء موهای آسیب دیده مشتری یکی از خدمات VIP آرایشگاه های زنانه محسوب میشود. دوره تخصصی رنگ و مش علاوه بر آموزش صفرتاصد کاربامواد، برای افزایش مهارت کاراموزان و همچنین روش جذب مشتری می باشد. این دوره به صورت کامل توسط بهترین مدرسان کاربامواد آموزشگاه ها تدریس میشود.

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

آموزشگاه رنگ و مش دوبانو غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه تخصصی دوبانو در تهران با مدیرت سرکار خانم فرحزادی یکی از بهترین مراکز آموزش رنگ و مش در غرب تهران میباشد. دوره تخصصی صفر تا صد رنگ و مش شما را برای ورود به بازار کار طراحی شده است و شامل انواع خدمات کاربامواد (کراتینه و احیاء موهای آسیب دیده، رنگ کردن انواع مو در هر رنگ و با هر موادی) است.

آدرس آموزشگاه دو بانو

تلفن ثابت : ۰۲۱ – ۴۴۰۴۸۶۳۵ == ۵۲۵۲-۵۸۲-۰۹۳۹

آدرس آموزشگاه  : غرب تهران، صادقیه، ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرق ، روبروی آموزش و پرورش، جنب بانک ملت، ساختمان بلوط -طبقه ۴ ، واحد ۴۴

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش سیمای ماندگار غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار یکی از آموزشگاه های پرهنرجوی شغل رنگ مو میباشد. حتما میپرسید چرا؟ اولا این آموزشگاه تخصص کاربامواد را تدریس میکند. دوما مدیریت آموزشگاه سرکار خانم جعفریانی، استاد آرایش و زیبایی در دانشکده فنی حرفه ای میباشد. سوما این آموزشگاه دارنده لاینسس های مختلف رنگ مو در سطح جهانی از کشورهای مختلف مخصوصا آمریکا و انگلیس است. در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار که سابقه 20ساله دارد مشکل مدلینگ در طول دوره را نخواهید داشت. چون آموزشگاهی مجهز است دارای دو دپارتمان مجزا سالن زیبایی و آموزشگاه مراقبت و زیبایی میباشد.

آموزشگاه رنگ و مش سیمای ماندگار

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس آموزشگاه آرایشگری : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

آموزشگاه حرفه ای رنگ و مش سیمای درخشنده غرب تهران

آموزشگاه سیمای درخشنده را میتوان بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران نام برد. این مرکز آموزش آرایشگری هم جز سه تا از برترین آموزشگاه های های تهران است . در مورد کیفیت آموزش های این مرکز هم مثل دیگر آموزشگاه های بالا شک نکنید. تکنیک های خاص آموزشی و تضمین یادگیری دوره و سابقه درخشان این مرکز مخصوصا مصاحبه ای که چند سال پیش در صدا و سیما داشته اند و همچنین آزمونگر بودن مدیریت آموزش و برگزاری دوره ها در آموزشگاه سیمای درخشنده مزید بر علت انتخاب این آموزشگاه میباشد.

آموزشگاه رنگ و مش سیمای درخشنده

تلفن های تماس۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱      ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – ستارخان – داخل خیابان شادمهر (شادمان) – نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت) – سمت چپ – پلاک ۲۳۳

نحوه برگزاری دوره رنگ و مش

سرفصل های دوره رنگ و مش

سرفصل های دوره رنگ و مش زیاد میباشند و مخصوصا تکنیک هایی که برای رنگ کردن موها استفاده میشود و فوت و فن های رنگ مو ، که در زیر به چند تا از سرفصل های این دوره میپردازیم.

  • شناخت رنگ ها و ترکیب آنها
  • کاتالوگ خوانی رنگ ها
  • آشنایی و کاربرد واریانسیون ها، خنثی کننده ها، اکسیدان ها، دکو کرم، ریموور ها …
  • تکنیک های حمام رنگ، شامپوشیمیایی، پیگمنت تراپی، وزن دادن به مو، تثبیت رنگ و دوام رنگ و …
  • قوانین و روش های روشن کردن رنگ مو
  • روش های حرفه ای و صحیح دکلره مو
  • رنگ کردن موهای سفید و پوشش آنها
  • کراتین تراپی، پلکس تراپی، ارگان تراپی ، ویتامینه مو و …
  • ریباندینگ، صافی دائم
  • نحوه انجام مش کلاهی، مش با فویل
  • انواع هایلایت ها، لولایت، لایت های فانتزی، لایت های کهکشانی،هاف لایت ، بی بی لایت و …
  • ترمیم دکلره، ترمیم مش
  • انواع مش ها (مش های آزاد، مش های ریلی و اتوبانی، مش پلنگی … )

پیلینگ صورت یا پاکسازی پوست

ظرفیت کلاس ها

کلاس ها عمدتا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود . ظرفیت کلاسهای خصوصی 1 الی 2 نفر و نیمه خصوصی 3 الی 5 نفراست. کلاس های گروهی به دلیل کیفیت پایین و زیاد بودن کارآموز تشکیل نمیشود . علاوه بر این مجموه اموزشگاه های beautyschools به دلیل بالا بردن کیفیت اموزش ، ظرفیت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی را که در حالت استاندارد 1 الی 3 نفر و 4 الی 8 نفر است را کمتر کرده اند تا یادگیریث شما در بهترین حالت صورت گیرد.

ضمنا بعضی از آموزشگاه های معرفی شده تعداد کارآموزان کلاس های خصوصی را یک نفر در نظرگرفته اند تا کیفیت آموزش در حداکثر باشد.

تهیه ابزار و وسایل دوره

ابزار و وسایل رنگ و مش برای یادگیری در آموزشگاه از طرف آموزشگاه به صورت رایگان در حین حضور شما در کلاس ها به صورت رایگان تا اتمام دوره در اختیار شما قرار داده میشود ولی در حالت کلی لوازم زیر مورد نیاز شغل رنگ و مش هستند.

لیست ابزار و وسایل و مواد مورد نیاز رنگ و مش

قلم رنگ مو، کاشه رنگ، کرم دست و صورت چرب، پیش بند مخصوص، شانه دندانه درشت، رنگ مو، اکسیدان کرم شماره 1 و 2، شامپو، نرم کننده، پودر دکلره، کرم ضد حساسیت، دستکش پلاستیکی یکبار مصرف، کلاه مش، قلاب، فویل آلومینیوم، شانه دم باریک، کلیپس تقسیم، کیسه پلاستیکی رنگ روش برای زیر کلاه مش، بیگودی فر ریز و متوسط و درشت، مواد صاف و قلیایی و اسیدی، حوله، سشوار، سرشوی، صندلی

هزینه دوره رنگ و مش

هزینه این دوره در بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران بر اساس تعرفه های تعیین شده سازمان فنی حرفه ای دریافت میشود در بعضی موارد این مبلغ کمتر هم دریافت میشود. هزینه کتاب کاربامواد و هزینه مدرک و آزمون و … در شهریه کل درنظر گرفته شده است و موقع ثبت نام مبلغ اعلام شده را پرداخت میکنید.

خصوصی (مبتدی)6.000.000 تومان
نیمه خصوصی (مبتدی)4.500.000 تومان
خصوصی (پیشرفته)7.000.000 تومان
نیمه خصوصی (پیشرفته)5.500.000 تومان
خصوصی (صفر تا صد با تخفیف)10.000.000 تومان
نیمه خصوصی (صفر تا صد با تخفیف)7.500.000 تومان
مدت زمان دوره های مبتدی و خصوصی هرکدام به صورت جداگانه 10 ساعت است و دوره های صفر تا صد با تخفیف هم 20 ساعت میباشد. فرقی نمیکند دوره خصوصی باشد یا نیمه خصوصی.

سوالات متداول کارآموزان آموزشگاه رنگ و مش

بازارکار رنگ و مش چگونه است؟

حرفه رنگ و مش یکی از پرطرفدارترین حرفه های آموزشگاه آرایشگری زنانه است و در جامعه خانم های زیادی هستند که به دنبال متخصص رنگ و مش خوب با قیمت مناسب هستند که شما هم میتوانید یکی از آن متخصصان باشید.

درآمد ماهانه رنگ کار مو چقدر است؟

تعیین درآمد برای هر رنگ کار مو، نسبت به شرایط و میزان حرفه ای بودن و سابقه کار و مکان سالن و …. متفاوت است. ولی اگر شما بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوید بعد از اجرای چند رنگ و مش رایگان و تسلط متوسط به این کار، میتوانید ماهانه حداقل 10 میلیون درآمد داشته باشید. چه بسا رنگ کارهای حرفه ای میزان دارامودشان ماهانه از 30 میلیون بیشتر است.

آیا من هم میتوانم رنگ و مش یاد بگیرم؟

همه میتوانند شغل رنگ و مش را یاد بگیریند چناچنه در دنیا ده ها میلیون ها نفر این حرفه را یادگرفته اند و در حال فعالیت و کسب درآمد هستند. و شما هم یکی از این میلیون ها نفرباشید و بعد از مدتی درآمدزایی کنید..

آیا شغل رنگ و مش سخت است؟

هرشغلی سختی و راحتی خودش را دارد . (نابرده رنج گنج میسر نمیشود). شغل رنگ و مش شاید در نظرتان سخت باشد ولی با آموزش هایی که میکنید متوجه میشود که کار سختی نیست و شغل دلچسبی است.

آیا با مدرک رنگ و مش میتوان آرایشگاه تاسیس کرد؟

نه خیر. تنها با مدرک تخصصی رنگ و مش نمیتوان آرایشگاه تاسیس کرد. شرط تاسیس آرایشگاه داشتن مدرک 7 رشته تخصصی توصیه شده توسط اتحادیه آرایشگران است یا اینکه باید مدرک آرایش و پیرایش را داشته باشید.

مدرک رنگ و مش چند روزه صادر شود؟

مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش هنرجویان، بعد از قبولی در آزمون از یک دو الی 3 هفته طول میکشد تا صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *